wtorek, 25 października 2016

Słuchamy Chopina

Dla Kuby Walc Es-dur op.18 w wykonaniu laureata Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina z roku 1975 - Krystiana Zimermana.
Jest to utwór na przemian, raz szybki i wesoły, a potem spokojny. Podoba mi się bardzo, bo jest taki, jak ja.


 Dla Jacka Allegro de Concert A-dur Op.46
Ta muzyka jest fajna, bo jest szybka i bardzo melodyjna. Gdy ją słucham, jest mi przyjemnie. Gdy ją słyszę, wyobrażam sobie, jakby działo się w niej coś strasznego.
Jacek

Pieśń "Precz z moich oczu" do słów Adama Mickiewicza wybrała Dorota.
Ten utwór podoba mi się, dlatego że jest smutny i jest o miłości. Łatwo go zapamiętać, rymuje się, wpada w ucho. Muzyka raz jest spokojna, a raz skoczna.


Etiudę nr 4 cis-moll Fryderyka Chopina wybrał Michał.
Wybrałem ten utwór, ponieważ jest szybki i energiczny. Miło mi się go słuchało i przyjemnie. zauważyłem, że ten utwór jest podobny do mnie, bo ja jestem szybki, wesoły i pogodny.

  
A jaki jest twój ulubiony utwór?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz