piątek, 3 czerwca 2016

Kuba na VII Międzynarodowej Konferencji Naukowej Dla Dzieci

W dniu 01 czerwca 2016r. wraz z rodzicami wyjechałem do Gdańska na konferencję, która odbyła się na terenie Politechniki Gdańskiej. Miałem zaszczyt być prelegentem i przeprowadzić wykład na temat "Kraina Dinozaurów". Uroczyste otwarcie konferencji odbyło się o godz.11.30. Gośćmi honorowymi byli m.in. Adam Clarke, Minecraft Educational, który pracuje nad różnymi serwerami w minecrafcie oraz połączyliśmy się przez skype z Dr Ellen R.Stofen, dyrektor d/s Nauki NASA, która opowiedziała nam o planecie Mars. Później przeszliśmy do dziedzińca północnego na pyszną pizzę. Mój wykład odbył się w sekcji "Kraina Lodu" o godz. 15.00. Jestem z niego bardzo dumny. W sekcji Shrek spotkałem Pana Pawła -paleontologa, który miał tam swoje stanowisko. Pan Paweł bardzo ucieszył się na mój widok. Na dziedzińcu Heweliusza było również stanowisko "Ogródek matematyczny", w którym brałem udział. Na zakończenie odbył się bankiet z fontanną czekolady - pycha ...
Jakub Ziebura

3 komentarze:

  1. Brawo Kuba!Jestem bardzo z Ciebie dumna! Gratuluję Tobie, Twoim Rodzicom i Pani Beatce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Kuba! Wielki sukces małego człowieka!

    OdpowiedzUsuń